close
first off,
fuck all y'all bitches and suck my motherfuckin' dick,
y'all know wut?
fuck yourself and your motherfuckin' crew,
all y'all motherfuckers, fuck y'all too,
get out the way yo, get out the way yo,
I the motherfuckin' Thug Life ridahs Myyysssiiidddeee till I die!
dont fuck with me,
y'all fuckin' bitch,
fuck off with other motherfuckin' shit,
FFFuuuccckkk OOOfff!!
fuck...
I'm so tired about that shit...
fuck that shit and fuck you,
fuck...

viva lasvegas shit peoples...
American bad ass fuck you bitches...
holla at my dick baby...
let's get some shit...
fuck......

喔幹 後來下午嗨多了
熊熊想起來我早上忘了吃藥
一次吞了兩顆抗焦慮的跟一顆stilnox
碼的心情好多了
還想了很多詞 雖然有參雜點老梗
不過還是很爽
本來有錄下來 可是聽起來沒fu
還是自然點好
下次等嗨的時候在錄
不過我覺得剛那那樣不錯說
雖然滿瞎的
哈哈
還是等回泰山在好好弄一弄
畢竟那邊設備比較好
喇叭mic那些比基隆這邊的好不少
可以弄出更棒的東西
而且那邊還有機掰的房東等人
我要幹死妳們
哈哈
認真的的remix 認真的寫詞
我就是想弄出個什麼屬於我們的東西
我們這群人的音樂
雖然我覺得有一小段會是我在亂譙
哈哈
然後大師嘶吼阿咻抒情加和女聲
這陣容還ok啊
弄點基本的東西來玩玩
哈哈
arrow
arrow
    全站熱搜

    kalamazoo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()