close
看到妳的標題
讓我想到伍佰的歌
一點點
哈哈

just a lil quiet?
hmm...
I think you need some shit,
or get drank and some drug or other shit,
yup,
if you want to get high,
come to the Dad, Jusshin Timberland,
I'll let you high to die,
haha,
but this time, you better get sunshine to ataraxy,
y'all fuckin' gay,
don't like a pussy or cc,
we the motherfuckin' bad ass, right?
大武崙side till we die,
even sometimes I ain't like your type,
but I still be your side,
we all be your side,
life goes on,
you never never get down,
hold your tone and keep on rollin',
fuck that shit, let's get damn crunk, man,
haha,

幹拎娘
是在悲傷什麼啊
音樂換掉啦
聽了好討厭
看了都不禁感傷起來了
何必為了女人這樣咧
都不像妳了
振作點啊兄弟

我也很無聊
沒辦法
誰叫上課太無聊
看了妳的網誌有靈感想到了一些話送妳
不用翻譯吧
都很簡單的歌詞啊
大武崙side till we die這個棒不棒
哈哈
老師在教殺洨剪輯影片真無聊
我自己都會了還會混音咧
無聊又想了一堆有的沒的東西
哈哈
真的是有夠無聊
講一堆入門的
還叫我們去youtube申請帳號以後要放成品上去
哈哈
自己看書學都還學的比較好咧
專業軟體我都碰過了
雖然沒做出什麼像樣的東西
期末作業我剪輯個mv交好了

收拾行李準備回家 又到了悠閒的假日啦
我她媽這學期真的很閒
比周家閒還閒了
課又爛又簡單又無聊又少
我的假日從週四下午到週一清早

不過這週末會很忙
一堆行程
還有我也好想妳啊小寶貝
很快就回去陪妳啦

阿信很忙的
雖然我是Jusshin Timberland操不爛
不過還是要努力過日子生活不能太糜爛
哈哈
fuck it!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    kalamazoo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()